Apelare asistente

Nurse talking on the phoneSistemul de apelare asistenta (“Nurse Call”) a aparut din nevoia evidenta de apelare imediata a personalului competent din spatiul medical de catre pacientul prezent in rezerva medicala sau de catre asistentele medicale care au nevoie de un ajuor in plus. Echipamentele Nurse Call usureaza comunicarea dintre pacient si personalul medical al unui centru medical sau de ingrijire. Permite contactarea si alertarea personalului de ingrijire de catre pacient prin apasarea unui buton.
Principalele avantaje ale Solutiei de Nurse Call sunt:

  • interventia rapida a staffului medical si evitarea astfel a producerii de incidente majore;
  • cresterea satisfactiei pacientilor si a increderii in personalul medical;
  • platforma de comunicare special conceputa pentru spitale si clinici cu scopul de a imbunatati semnalarea acustica si vizuala in cazul unei urgente;
  • reducerea timpului de raspuns care permite managementul apelurilor si un grad ridicat al fluiditatii comunicarii;
  • verificarea operabilitatii personalului medical de catre echipa de management

Traim intr-o lume a sistemelor digitate si IP, ceea ce ne ofera posibilitatea de integrare a sistemelor Nurse Call cu alte sisteme de comunicare, de date, de adresare publica, de telefonie, control asupra luminii din salon, etc.

… si sistemele continua sa isi extinda capacitatile dincolo de utilizarea in zona sigurantei, indreptandu-se spre cresterea satisfactiei pacientului, eficientizarea operationala si a comunicarii cu personalul, integrarea in sistemul informational-informatic al spitalului utilizand dispozitive inteligente in camerele pacientilor. De asemenea, ele permit extinderea sistemului cu costuri minime, bazandu-se pe nucleul si infrastructura hardware existente.